Job 4 van 9


Report this listing

Solliciteren



Ergotherapeut


Functie

Een dynamisch personeelslid dat zorgt voor het opmaken en uitvoeren van het ergotherapeutisch zorgplan voor bewoners met problemen in hun dagelijks functioneren teneinde hun zelfredzaamheid te verbeteren en hun vaardigheden te ontwikkelen/ behouden. Dit door het uitvoeren van volgende activiteiten:

  • Stellen van ergotherapeutische diagnoses bij bewoners m.b.t. problemen in hun dagelijks functioneren
  • Behandelen van de bewoner en opvolgen van hun evolutie
  • Administratief opvolgen van de uitgevoerde behandelingen
  • Bijkomende taken die aansluiten bij jouw functieprofiel en jouw competenties

Jouw profiel

Om deel te kunnen nemen aan de selectieprocedure dien je te voldoen aan volgende voorwaarden:

  • Je beschikt over minimaal een bachelor diploma ergotherapie
  • Je bent in het bezit van een visum
  • De burgerlijke en politieke rechten genieten
  • Van onberispelijk gedrag zijn (uittreksel uit het strafregister)
  • Grondige kennis van de Nederlandse taal
  • Medisch-administratieve documenten invullen
    Informatie uitwisselen met verschillende betrokkenen
  • De persoon met een zorgbehoefte over technische hulpmiddelen adviseren (visuele hulpmiddelen, hulpmiddelen bij het lopen, ...)
    Het materieel installeren (plaatsen van beschermhekjes, regeling van de tafelhoogte, ...)
  • Hulp- of ontwikkelingsactiviteiten aan de persoon met een zorgbehoefte voorstellen
    De wijze van uitvoering en begeleiding bepalen
  • Werken met een doelgroep: Personen met een visuele beperking
  • Veranderingen in de toestand van de persoon met een zorgbehoefte vaststellen en de zorgverleners hiervan op de hoogte brengen
  • De toestand van de persoon met een zorgbehoefte bespreken (voelt zich slecht, is tevreden, ...)
    Naar een arts, sociaal assistent, ... doorverwijzen
  • De leefcontext van de persoon met een zorgbehoefte vaststellen
    Moeilijkheden en mogelijkheden vaststellen
  • Helpen bij de activiteiten van het dagelijks leven
  • Werken met een doelgroep: Personen met een motorische beperking

Aanbod

Wedde

Je salaris bij een openbaar bestuur kan niet onderhandeld worden en ligt op voorhand vast. Er wordt rekening gehouden met periodieke verhogingen gedurende je jaren dienst bij ons én je kan al op een hogere beginwedde starten (zie hierna).

Geïndexeerde bruto beginmaandwedde: minimum € 2.944,7 zonder rekening te houden met verhogingen omwille van meegenomen anciënniteit. Op basis van je relevante ervaringen die uit je cv blijken, kan je al bij indiensttreding op een hogere wedde starten.

Bijkomende voordelen

  • Maaltijdcheques ter waarde van € 8
  • 26 dagen betaalde vakantie na 1 jaar voltijdse prestaties + 9 dagen bijkomende dienstvrijstelling
  • Ecocheques/consumptiecheques t.w.v. € 200 per jaar
  • 14 feestdagen
  • Volledige terugbetaling openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
  • Fietsvergoeding
  • Mogelijkheid tot fietslease bij indiensttreding (inschrijvingen maand september)
  • Flexibele arbeidstijden
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • Tweede pensioenpijler
  • Hospitalisatieverzekering met mogelijkheid om gezinsleden aan een voordelig tarief aan te sluiten
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Tevens zijn wij aangesloten bij de Gemeenschappelijke Sociale Dienst van de RSZPPO die bijzondere premies toekent en via dewelke je ook vakantiewoningen kan boeken of korting bekomen bij een aantal grote reisoperatoren

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht